• Dit evenement is voorbij.

Start 6-weekse kennismakingscursus voor volwassenen

9 april | 20:00 - 21:30

€25

De Dordtsche Rugbyclub biedt volwassenen vanaf 18 jaar (mannen en vrouwen), de kans om te ontdekken wat deze mooie teamsport te bieden heeft. Er is voor iedereen wel een geschikte positie binnen het team te vinden, waarin diegene tot zijn recht komt. Uithoudingsvermogen, kracht, snelheid en teamgeest, rugby is een sport met vele facetten.

Vanaf dinsdag 9 april start een 6-weekse kennismakingscursus. Zes weken lang train je twee keer per week op dinsdag- en vrijdagavond aan de Schenkeldijk 10 in Dordrecht. Ervaren oud seniorenspeler Mike verzorgt de trainingen, die bestaan uit verschillende oefeningen voor je uithoudingsvermogen, inzicht en behendigheid. De deelnemersgroep bestaat volledig uit mensen die voor de eerste keer rugby spelen, waardoor in een veilig klimaat geoefend wordt en de soms ingewikkelde spelregels, spelenderwijs aangeleerd worden.

De speciale introductieprijs voor deze kennismakingscursus is €25. Opgeven kan via info@dordtscherugbyclub.nl.
Heb je nog vragen? Neem dan via email contact op met voorzitter@dordtscherugbyclub.nl.

Datum:
Tijd:
Kosten:
€25

Dordtsche Rugbyclub
Schenkeldijk 10
Dordrecht, 3328 LA Nederland

PRoefles inplannen

Wil jij een keertje de sfeer op onze club komen proeven? Dan ben je van harte welkom om vrijblijvend een aantal keer mee te trainen! Laat hier onder je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.