OVER ONS

Normen, waarden, respect en discipline daar staat de Dordtsche Rugby Club voor. Een club voor jong, oud, dames en heren, waar gezelligheid en sportiviteit hoog in het vaandel staat.

Rugby kan door iedereen gespeeld worden. Ben je snel en beweeglijk dan is een plek aan de zijkanten van het veld (de wing) een goede plek om te spelen. Ben je klein maar behendig dan is het spel verdelen (de scrum half) misschien jouw plek. Ben je sterk en zwaar dan is een plek in de scrum jouw plek.

Rugby is een echte teamsport. Je speelt met elkaar en kunt niet zonder elkaar. Niet in het veld maar ook niet daarbuiten. Vele rugbyspelers hebben hechte vriendschappen voor het leven met hun teamgenoten!

Nieuwsgierig geworden?

Dan ben je welkom op dinsdagavond en donderdagavond om te komen kijken of nog liever, mee komen trainen aan de Schenkeldijk te Dordrecht.

Onze jeugd traint elke dinsdag- en donderdagavond van 19.00 tot 20.00 uur of van 19.30 tot 21.00 uur (afhankelijk van de leeftijd). Onze senioren trainen op dinsdag- en vrijdagavond van 20.00 tot 21.30 uur. Je mag vrijblijvend een aantal keer meetrainen.

Bestuursleden

Fleur

voorzitter@dordtscherugbyclub.nl

Martijn

secretaris@dordtscherugbyclub.nl

Tobias

vertrouwenspersoon@dordtscherugbyclub.nl

Lieveke

penningmeester@dordtscherugbyclub.nl

contributie

PRoefles inplannen

Wil jij een keertje de sfeer op onze club komen proeven? Dan ben je van harte welkom om vrijblijvend een aantal keer mee te trainen! Laat hier onder je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.